School

OBS De Octopus

De openbare basisschool in de wijk Toolenburg-Oost, Hoofddorp. Er komen kinderen uit verschillende wijken van Hoofddorp naar onze school: Tudorpark, Nassaupark, de Presidentenwijk, Toolenburg, Graan van Visch etc. Onze school is een duidelijke afspiegeling van de wijk, ieder met een eigen aanleg en achtergrond.
Onze school staat in een groene omgeving. De school telt ongeveer 285 leerlingen.

Alles op een rij wat met “School” te maken heeft

Onze school

We zijn een school waar we uitgaan van het feit dat ieder mens een uniek persoon is, die respect heeft voor en ruimte geeft aan een ander mens, ongeacht geloof en cultuur.

Ons team

Op De Octopus staat een team enthousiaste professionals klaar om het beste uit uw kind te halen! Zij bouwen aan de toekomst van uw kinderen.

Aanmelden

U bent op zoek naar een school. Voor uw kleuter, die voor het eerst naar school gaat of omdat u bijvoorbeeld gaat verhuizen en een andere school zoekt voor uw kind- (eren).

Vakanties & studiedagen

Een overzicht van de vakanties en de studiedagen van het schooljaar.

Schoolkalender

De schoolkalender met activiteiten en speciale dagen.

Okkie - Icoon - Donkerblauw

OBS De Octopus valt onder het bestuur van Floreer.